چهره ها

ازدواج پر سروصدای بازیگر زن معروف با همسر سابقش

ازدواج پر سروصدای بازیگر زن معروف با همسر سابقش

فقط و بن افلک نیستند که بعد از سال ها جدایی دوباره به یکدیگر برگشتند. این موضوع در مورد بعضی از سلبریتی های دیگر هم اتفاق افتاده است که در این قسمت قصد داریم آن ها را به شما معرفی کنیم و بگوییم که کدام افراد مشهور در دنیا دوباره با کسی که طلاق گرفته بودند، ازدواج کردند؛ پس با ما همراه باشید.

به بهانه ازدواج جنیفر لوپز با نامزد سابقش پس از 20 سال جدایی، به سلبریتی هایی پرداختیم که مثل جی لو که این روزها خود را بنیفر می نامد، زندگی مشترک خود را با همسر سابق شان آغاز کردند. البته که به زندگی هالیوودی ها هیچ اطمینانی نیست و خیلی از همین چهره ها بازهم پس از ازدواج دوباره، از هم جدا شده اند. جالب ترین آنها مایلی سایرس است که بیش از 3 بار از همسر سابقش جدا شده و پس از مدتی زندگی خود را با او دوباره آغاز کرده است.

جنیفر لوپز و بن افلک

همانطور که در مقدمه هم به نام این دو نفر اشاره کردیم؛ باید بگوییم که این دو با خبر های خود؛ سر و صدای زیادی به پا کردند؛ زیرا نامزدی شان یک روز قبل از عروسی در سال 2003 به هم خورد تا این که سال 2021 دوباره به یکدیگر برگشتند و مراسم عقد و عروسی شان برگزار کردند.

ازدواج پر سروصدای بازیگر زن معروف با همسر سابقش

کلویی کارداشیان و تریستان تامپسون

این زوج معروف یکی از پر سر و صدا ترین سلبریتی ها محسوب می شوند. آن ها از سال 2016 تا 2021 مدام درگیر ارتباط دوباره و جدایی بودند؛ یعنی زندگی شان ثباتی نداشت. فرزند آن ها در نوامبر سال 2018 به دنیا آمد. آن ها اولین بار سال 2019 طلاق گرفتند تا این که اوایل سال 2020 دوباره به هم برگشتند؛ اما دوباره رابطه آن ها در سال 2021 بهم خورد.

مگان فاکس و برایان استین گرین

این دو نفر در سال 2004 با یکدیگر آشنا شدند. بعد از این آشنایی به دلایلی رابطه شان به هم خورد؛ اما دوباره سال 2010 یکدیگر را پیدا کرده و با هم ازدواج کردند. آن ها هم اکنون سه فرزند پسر دارند اما ازدواج شان پایدار نماند و در سال 2015 از هم جدا شدند و به طور رسمی طلاق گرفتند تا اینکه سال 2020 دوباره با یکدیگر ازدواج کردند.

ازدواج پر سروصدای بازیگر زن معروف با همسر سابقش

ایلان ماسک و ریلی

این دو نفر چند باری جدایی داشته اند و چندین بار هم با یکدیگر ازدواج کرده اند. نامزدیِ آن ها اولین بار از سال 2008 آغاز شد و سال 2010 ازدواج کردند و سال2012 از هم طلاق گرفتند و کم تر از 18 ماه بعد دوباره با هم ازدواج کردند تا این که سال 2016 دوباره از هم جدا شدند.

مایلی سایرس و لیام همسورث؛ رکوردار طلاق و ازدواج با هم

آشناییِ این دو برای اولین بار در سال 2009 شکل گرفت. در آگوست سال 2010 نامزدی شان انجام شد؛ اما در تابستان همان سال از هم جدا شدند. دوباره در سال 2011 به هم برگشتند و نامزدی خود را در سال 2012 اعلام کردند؛ اما در اوایل سال 2013 مجددا از هم جدا شدند. سال 2018 دوباره به صورت رسمی و عمومی اعلام کردند که با هم ازدواج کرده اند؛ اما مجددا 8 ماه بعد طلاق گرفتند.

ازدواج پر سروصدای بازیگر زن معروف با همسر سابقش

جی جی حدید و زین ملک

این دو نفر هم جزء افرادی هستند که رابطه خود را مدام به اتمام می رساندند و دوباره از اول شروع می کردند. آن ها اولین بار در سال 2015 با یکدیگر آشنا شدند، با هم ازدواج کردند اما سال 2016 از هم جدا شدند و دوباره سال 2019 با هم ازدواج کردند. ازدواجشان مدت زمان زیادی طول نکشید، زیرا آن ها در ژانویه سال 2019 دوباره طلاق گرفتند اما همه چیز موقتی بود؛ چرا که دوباره اوایل سال 2022 با هم ازدواج کردند و صاحب یک دختر شدند؛ البته متأسفانه سال 2021 دوباره از هم جدا شدند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا