چهره ها

زانیار و سیروان در کنار مادر جوانشان

 زانیار و سیروان در کنار مادر جوانشان

زانیار خسروی تصویر زیر را در اینستاگرام خود منتشر کرده است.

زانیار خسروی (زادهٔ ۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران)، خواننده، آهنگساز، ترانه‌سرا، تنظیم‌کننده ، نوازنده وبازیگراهل ایران است که در ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ اولین آلبوم رسمی خود را به نام ۲۸ منتشر نمود.

 زانیار و سیروان در کنار مادر جوانشان

بیوگرافی زانیار خسروی و همسرش

زانیار خسروی متولد 2 اردیبهشت 1364 در تهران ، خواننده و بازیگر است.فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق از دانشگاه فرهنگ می باشد که با ترانه سرایی شروع کرد سپس وارد آهنگسازی و خوانندگی شد و حالا بازیگری هم می کند.

زانیار خسروی در حال قایق سواری+عکس

خانواده و اصالت

زانیار خسروی بعنوان فرزند دوم یک خانواده با اصالت کورد در شهر تهران به دنیا آمده است ، پدرش اهل کرمانشاه و مادرش اصالت سنندجی دارد.برادر بزرگش «سیروان» نیز از آهنگسازی شروع و حالا خواننده پرطرفداری است.

از آموزشگاه موسیقی تا فوتبال

از کودکی به همراه برادرش در آموزشگاه موسیقی شروع به یادگیری این حرفه کرد و همزمان در عرصه فوتبال نیز استعداد زیادی از خود نشان داد.در 12 سالگی در تیم الف تهران بازی می کرد تا اینکه در دانشگاه بخاطر شغل پدرش که وکیل بود وارد رشته حقوق شد.

زانیار خسروی در حال قایق سواری+عکس

ترانه سرایی و خوانندگی

بعد از پایان دانشگاه ، اولین ترانه اش را برای آلبوم برادرش نوشت تا اینکه در سال 1387 وقتی 23 ساله بود آهنگ «همینه» را بصورت مستقل منتشر کرد.ایشان سپس با موزیک ویدیوی «مگس» نام اش را سر زبان ها انداخت و با آهنگ «ریسک» به محبوبیت زیادی دست یافت

ورود به بازیگری

زانیار خسروی اولین بار سال 1390 وقتی 26 ساله بود با فیلم سینمایی «برف روی کاج ها» وارد سینما شد سپس سال 93 در سریال خانگی «عشق تعطیل نیست» بازی کرد.با این حال شهرت ایشان در این عرصه با سریال خانگی «حرفه ای» سال 1400 و در نقش سهیل کنار برادرش شروع شد

ازدواج

زانیار خسروی چند سالیست با خانم «آرنیکا صادقی» همکلاسی دانشگاهی اش ازدواج کرده است و زندگی متاهلی دارد.ارنیکا صادقی متولد 1365 در تهران فارغ التحصیل رشته گرافیک است ، او دو خواهر یکی بزرگتر و یکی کوچک تر به نام شکوفه و شکیبا دارد.

زانیار خسروی در حال قایق سواری+عکس

از زیرزمین تا مجوز

زانیار در 11 اسفند 1392 با اولین آلبوم خود به نام 28 توانست بعد از 4 سال انتظار مجوز رسمی فعالیت خود را دریافت کند

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا