رپورتاژ

شهروندی توسط سرمایه گذاری دومینیکا

برنامه شهروندی اقتصادی دومینیکا در سال 1993 تأسیس شدبه طور قانونی به افراد و خانواده ها در سراسر جهان شهروندی و پاسپورت دومینیکا دوم غیرقابل فسخ را تنها در عرض چهار تا شش ماه بدون نیاز به بازدید از کشور ارائه می دهد. این کشور جزیره ای کارائیب از شهرت بین المللی بسیار خوبی برخوردار است و در نتیجه، پاسپورت مشترک المنافع دومینیکا دسترسی بدون ویزا یا در بدو ورود به بیش از 115 کشور در سراسر جهان از جمله کل اتحادیه اروپا، سوئیس، بریتانیا، سنگاپور، روسیه، برزیل را فراهم می کند. ، و هنگ کنگ. برنامه شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری به طور قانونی در قانون تثبیت شده است، و از آنجایی که قوانین محلی هیچ محدودیتی برای داشتن تابعیت دوگانه ندارد، اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری در این کشور یک فرآیند محرمانه است که نیازی به صرف نظر از شهروندی موجود در این کشور ندارد.

شهروندی مشترک المنافع دومینیکا از طریق برنامه سرمایه گذاری علاوه بر نداشتن شرایط اقامت فیزیکی، زبان، سن، تجربه تجاری یا شرایط تحصیلی ندارد و مصاحبه اجباری نیز وجود ندارد. کشور امن اقتصادی با دموکراسی پارلمانی از یکی از بالاترین استانداردهای زندگی در دریای کارائیب برخوردار است، مالیاتی برای افراد غیر مقیم ندارد، دارای کمترین میزان جرم و جنایت در کل منطقه است و مسلما یکی از طبیعی ترین مکان های روی زمین است. با کوه‌های سرسبز، رودخانه‌ها و آبشارهای بکر بی‌شمار، و سواحل شنی سفید و سیاه خیره‌کننده. از همه مهمتر، مشترک المنافع دومینیکا ارزان ترین شهروندی را از طریق برنامه سرمایه گذاری در جهان با پاسپورت های دوم معتبر که از 100000 دلار شروع می شود، ارائه می دهد.

به روز رسانی: هزینه شهروندی در دومینیکا حداقل تا سال 2021 بدون تغییر باقی خواهد ماند. معیارهای سرمایه گذاری برنامه شهروندی کارائیب قبلاً برنامه ریزی شده بود که به میزان قابل توجهی افزایش یابد و حداقل قیمت پاسپورت دومینیکا با افزایش 75 درصدی به 175000 دلار برسد. این افزایش عمده هزینه اکنون برای مدت نامعلومی متوقف شده است، اگرچه قیمت ها ممکن است پس از پایان همه گیری COVID-19 افزایش یابد، بنابراین ما شما را تشویق می کنیم که سریع عمل کنید.

واجد شرایط بودن برای برنامه شهروندی دومینیکا

بخش 101 قانون اساسی دومینیکا و بخش 8 و اصلاحیه 20 (1) قانون شهروندی، برنامه سرمایه‌گذار را در قانون تعریف می‌کند که به طور قانونی به افراد واجد شرایط شهروندی فوری در کشور را با یک گواهی تابعیت اعطا می‌کند. واحد شهروندی دومینیکا توسط سرمایه گذاری (CBIU)، یک مرجع دولتی که اخیراً در وزارت دارایی تأسیس شده است، تمام مقررات تحت برنامه گذرنامه را اجرا می کند و نهاد نظارتی است که تضمین می کند فقط متقاضیان شایسته پذیرفته می شوند. برای اینکه واجد شرایط در نظر گرفته شود، متقاضی اصلی باید حداقل 18 سال سن داشته باشد و باید تمام شرایط مهاجرت دومینیکا که در زیر ذکر شده است را داشته باشد.

بررسی پس‌زمینه پاک

برنامه شهروندی اقتصادی دومینیکا فقط افراد دارای شخصیت و شهرت برجسته را می پذیرد. برای حصول اطمینان از اینکه فقط به افراد معتبر با موقعیت بی عیب و نقص شهروندی داده می شود، دولت دومینیکا یک آژانس تحقیقاتی خصوصی برجسته دارد که رویه ای جامع را برای همه متقاضیان بالای 18 سال انجام دهد. دومینیکا متعهد به استاندارد نمونه ای از کوشش مناسب برای محافظت از یکپارچگی برنامه سرمایه گذاری شهروندی خود است و فقط افرادی که سابقه کیفری ندارند و وجوه آنها به طور قانونی استخراج شده است مجاز به اخذ تابعیت در این کشور خواهند بود.

سلامتی

برای تایید ملیت دومینیکا، متقاضیان باید سلامت عالی داشته باشند و باید نشان دهند که از هیچ بیماری مسری رنج نمی برند.

سرمایه گذاری مالی

برای واجد شرایط بودن برای شهروندی دومینیکن از طریق سرمایه گذاری، یک نامزد باید یا کمک اقتصادی قابل توجهی به یک صندوق دولتی انجام دهد یا املاک و مستغلات تایید شده در جزیره را خریداری کند. در هر دو مورد، متقاضی باید قبل از درخواست برای برنامه سرمایه‌گذار، به طور رسمی متعهد به انجام سرمایه‌گذاری شود، اما در واقع تا پس از تأیید اصولاً مجبور به پرداخت کامل نیست.

صندوق دولتی صندوق

تنوع اقتصادی دومینیکا (EDF) پروژه های بخش دولتی و خصوصی در کشور را در تلاش برای افزایش توسعه ملی و حمایت از پیشرفت اجتماعی و امنیت مالی جزایر تامین مالی می کند. پروژه‌های بخش دولتی که برای تامین مالی توسط صندوق شناسایی شده‌اند شامل بازسازی بیمارستان محلی، ساخت مدارس جدید، ساخت استادیوم ورزشی ملی، و ارتقای صنعت دریایی جزیره دومینیکا است. پروژه‌های بخش خصوصی که توسط صندوق تامین مالی می‌شوند، عمدتاً بر پیشرفت بخش‌های فناوری اطلاعات، گردشگری و کشاورزی کشور متمرکز هستند.

برای واجد شرایط بودن برای شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری تحت این گزینه، کمک های پولی غیر قابل استرداد زیر باید به صندوق تنوع اقتصادی انجام شود:
متقاضی مجرد – 100,000 دلار
متقاضی اصلی و همسر – 150,000 دلار آمریکا
متقاضی اصلی، همسر و حداکثر 2 فرزند – 175,000 دلار آمریکا
وابستگان اضافی – 25,000 دلار برای هر کدام
خواهر و برادر واجد شرایط 18 تا 25 سال – هر کدام 50,000 دلار آمریکا

این مبالغ مشارکت به طور قابل توجهی کمتر از سایر شهروندی های کشورهای سرمایه گذاری در منطقه با پاسپورت های مشابه است. برنامه شهروندی اقتصادی دومینیکا ارزش شگفت انگیزی را برای شرکت کنندگان خود ارائه می دهد و هیچ برنامه شهروندی سرمایه گذار معتبر دیگری چنین معیارهای سرمایه گذاری مقرون به صرفه ای را ندارد که دومینیکا را ارزان ترین برنامه شهروندی بر اساس سرمایه گذاری در جهان می کند. هزینه شهروندی دومینیکا احتمالاً در سال 2021 یا 2022 به میزان قابل توجهی افزایش می یابد و قیمت های کشور را با سایر برنامه های شهروندی کارائیب مطابقت می دهد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ادامه این مقاله به پست فرآیند درخواست پاسپورت دومینیکا در سایت معرفت نیوز مراجعه نمایید

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا